Všeobecné OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní společnosti: UDOOR Care s.r.o. Nové sady 988/2 Brno PSC 602 00
Brand: UDOOR
Identifikační číslo: 22011056
DIČ: CZ22011056
Pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese. https://udoor.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Obecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti UDOOR Care s.r.o., se sídlem Nové sady 988/2, Brno 602 00, IČO: 220 110 56, zapsané v obchodním rejstříku vedeném pod spisovou značkou C 140796/KSBR (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.udoor.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“)
1.2 Výjimky z obchodních podmínek
Obchodní podmínky se nevztahují na situace, kdy kupujícím je právnická osoba nebo osoba, která objednává zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.
1.3 Možnost odchylek
Odchylná ujednání je možné sjednat v kupní smlouvě. Pokud existují odchylná ujednání v kupní smlouvě, mají přednost před těmito obchodními podmínkami.
1.4 Součást kupní smlouvy
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a lze je uzavřít pouze v tomto jazyce.
1.5 Možnost změn
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit nebo doplňovat. Tato změna však neovlivní práva a povinnosti, které vznikly v době platnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
Momentálně uživatelský účet na stránce neexistuje, ale pokud bude zaveden, budou platit následující podmínky:
2.1. Po registraci na webové stránce může kupující získat přístup do svého uživatelského rozhraní, kde může objednávat zboží (dále jen „uživatelský účet“). Pokud webové rozhraní obchodu tuto možnost nabízí, lze zboží objednávat i bez registrace přímo z webové stránky.
2.2. Při registraci a objednávání zboží musí kupující uvádět správné a pravdivé informace. Kupující je povinen aktualizovat údaje ve svém uživatelském účtu jakékoliv jejich změně. Prodávající považuje údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen tyto přihlašovací údaje udržovat v tajnosti.
2.4. Kupující nesmí umožnit třetím osobám využívat svůj uživatelský účet.
2.5. Prodávající může uživatelský účet zrušit, zejména pokud jej kupující nevyužívá déle než 365 dní určitou dobu nebo pokud poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být nepřetržitě dostupný, zejména z důvodu nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo třetích stran.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží dostupná ve webovém rozhraní obchodu má pouze informativní charakter. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se zde neuplatní.
3.2. Webové rozhraní obchodu poskytuje informace o zboží, včetně cen jednotlivých produktů. Pokud zboží nemůže být vráceno běžnou poštovní cestou, zaslání vrácení musí být dohodnuto se zákaznickým servisem. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Platnost cen zboží trvá po dobu, kdy jsou uvedeny ve webovém rozhraní obchodu. Tím není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu poskytuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Doručení a montáž zboží je možné pouze v české republice.
Kupující vyplní objednávkový formulář na webovém rozhraní obchodu, kde uvede informace o:
3.4. Pro objednání zboží může kupující využít následující způsoby: prostřednictvím objednávkového formuláře na webové stránce obchodu, e-mailem nebo telefonicky. Objednávkový formulář na webové stránce obsahuje zejména informace o:
3.4.1. Objednávané zboží (které kupující „vloží“do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu). Pokud kupující objednává zboží e-mailem nebo telefonicky, prodávající zboží vloží do objednávkového systému a potvrdí přijetí objednávky kupujícímu
3.4.2. Způsob úhrady kupní ceny zboží a údaje o způsobu doručení objednávaného zboží.
3.4.3. Informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.4.4. Další možností objednávky je e-mailem nebo telefonicky, v obou případech obdrží kupující potvrzení na svůj e-mail.
3.5. Před odesláním objednávky prodávajícímu má kupující možnost zkontrolovat a upravit všechny údaje v objednávce, včetně opravy případných chyb při zadávání informací. Objednávku odesílá kupující kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Jakmile je objednávka odeslána, prodávající považuje uvedené údaje za správné. Prodávající okamžitě po obdržení objednávky potvrdí její přijetí elektronickou poštou na adresu uvedenou kupujícím v uživatelském účtu či v objednávce („elektronická adresa kupujícího“).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.9. Na e-shopu se poskytuje přístup k hodnocení zboží jinými spotřebiteli. Autenticita těchto recenzí je zajišťována tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž není možné zboží hodnotit bez provedení objednávky. Tímto způsobem jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
•bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č.6644895329/0800, vedený u České spořitelny
•bezhotovostně platební kartou,
•bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Revolut pay
•v hotovosti na místě instalace
Zachovává se možnost platby prostřednictvím tzv. ’BNPL’ aplikace. (Odložená platba)Pokud je tato služba na stránkách aktivní a pokud kupující souhlasí s podmínkami využití této služby ‚BNPL‘, nabízíme možnost úhrady ceny za zboží ve splátkách.
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná v den instalace.
V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
V případě bezhotovostní platby kupující uhradit kupní cenu příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem. Úhrada kupní ceny před instalací není zálohou.
Zboží je kupujícímu dodáno:
•na adresu určenou kupujícím v objednávce
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu potvrzení o platbě a zároveň online zaevidovat přijatou tržbu u správce daně. V případě technického výpadku je tuto evidenci povinen provést nejpozději do 48 hodin.
4.4. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu dodání zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
4.5. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit.
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího popřípadě pošle poštou na adresu. Prodávající UDOOR Care s.r.o., je plátcem daně z přidané hodnoty.
4.6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,nebo byla instalována na místě určeném zákazníkem. od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Kroky nutné k odstoupení od kupní smlouvy může kupující domluvit se zákaznickým servisem poskytovaným prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu elektronické pošty prodávajícího info@udoor.cz
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,nebo byla instalována na místě určeném zákazníkem.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4.V případě porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 10 let od převzetí.
7.5. Své právo z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího v místě instalace.
7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@udoor.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Více informací: https://udoor.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Za doručená se považují i oznámení, která byla adresátem odmítnuta a která nebyla doručena v úložní lhůtě, nebo která se vrátila jako nedoručitelná.
11.2.Smluvní strany si mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či na adresu elektronické pošty uvedenou kupujícím v objednávce, popř. na adresu uvedenou na webových stránkách prodávajícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
12.3.Kupní smlouva spolu s obchodními podmínkami může být prodávajícím archivována v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Kontaktní údaje prodávajícího: korespondenční adresa Nové sady 988/2 Brno PSC 602 00, adresa elektronické pošty info@udoor.cz, telefon +420 533 440 880 dne 24.06.2024