Všeobecné OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní společnosti: UDOOR Care s.r.o. Nové sady 988/2 Brno PSC 602 00
Brand: UDOOR
Identifikační číslo: 22011056
DIČ: CZ22011056
Pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese. https://udoor.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Obecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) obchodní společnosti UDOOR Care s.r.o., se sídlem Nové sady 988/2, Brno 602 00, IČO: 220 110 56, zapsané v obchodním rejstříku vedeném pod spisovou značkou C 140796/KSBR (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o dílo (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.udoor.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“)
1.2 Výjimky z obchodních podmínek
Obchodní podmínky se nevztahují na situace, kdy kupujícím je právnická osoba nebo osoba, která objednává zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.
1.3 Možnost odchylek
Odchylná ujednání je možné sjednat v smlouvě. Pokud existují odchylná ujednání v smlouvě, mají přednost před těmito obchodními podmínkami.
1.4 Součást smlouvy
Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy o dílo. Smlouva o dílo i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a lze je uzavřít pouze v českém jazyce.
1.5 Možnost změn
Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit nebo doplňovat. Tato změna však neovlivní práva a povinnosti, které vznikly v době platnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
Momentálně uživatelský účet na stránce neexistuje, ale pokud bude zaveden, budou platit následující podmínky:
2.1. Jakákoliv prezentace zboží na našich webových stránkách obchodu má informativní charakter. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se zde neuplatní.
2.2. Smlouva je uzavíraná na dálku prostřednictvím E-shopu pro objednání zboží může kupující využít následující způsoby: vyplnění objednávkového formuláře na webové stránce obchodu e-mailem nebo telefonicky.
2.3. Ve všech případech obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky na svůj e-mail.
2.4. Pro objednání produktů přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, který vyplní kupující. Objednání probíhá tak, že nejprve přidáte kliknutím na tlačítko „ Objednávka “ vybraný produkt do košíku. Následně otevře se Vám objednávkový formulář. Do formuláře vyplníte jméno, příjmení,adresu, e-mail, telefon, volitelně i firmu, popř. IČO, DIČ, a vyberete způsob platby.
2.4.1 Na konci objednávkového formuláře, potvrdíte svůj souhlas s těmito VOP. Před odesláním objednávky máte ještě možnost zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře, včetně změny Vámi vybraných produktů. Pokud vše odpovídá objednávku odešlete kliknutím na tlačítko „ Odeslat objednávku “ pod objednávkovým formulářem.
2.5. Dodavatel poskytuje dodání a montáž dvířek v místě určeném zákazníkem v České republice.
2.6. Jakmile je objednávka odeslána, prodávající považuje uvedené údaje za správné. Neprodleně po obdržení objednávky, zašle dodavatel kupujícímu potvrzení o její přijetí na e-mailovou adresu, uvedenou kupujícím při objednání. („e-mailová adresa kupujícího“).Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.
2.6.1 Kupní smlouva je uzavřena mezi dodavatelem a kupujícím až po doručení přijetí objednávky dodavatelem. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na e-mailovou adresu kupujícího názvem Potvrzení objednávky.
2.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (změna objednaného zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na úpravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení konečné částky objednávky (například písemně či telefonicky). Pokud je vaše vana vybavena plastovým/dřevěným/plechovým/umakartovým čelním panelem, je běžné, že je třeba tento panel během instalace vyměnit, protože po vyříznutí nemusí být vhodný pro instalaci dvířek do Vaší vany. V těchto případech se k zakrytí čela vany používá silné plastové čelo s lesklým povrchem. Náklady na tuto výměnu vám sdělí náš zákaznický servis.
2.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
2.9. Dokdy Vám objednávku nepotvrdíme, do té doby můžete svoji objednávku zrušit. Po uzavření smlouvy lze smlouvu zrušit jen dohodou s námi anebo odstoupením od smlouvy tam, kde to VOP nebo zákon umožňují.
2.9.1Tímto souhlasím s okamžitým poskytnutím plnění dle smlouvy a jsem si vědom toho, že přicházím o právo na odstoupení, jakmile začne probíhat instalace dvířek do vany.
3. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
•bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č.6644895329/0800, vedený u České spořitelny
•bezhotovostně platební kartou,
•bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány Revolut pay
•v hotovosti nebo kartou na místě instalace
3.1.1 Zachovává se možnost platby prostřednictvím tzv. ’BNPL’ aplikace. (Odložená platba)Pokud je tato služba na stránkách aktivní a pokud kupující souhlasí s podmínkami využití této služby ‚BNPL‘, nabízíme možnost úhrady ceny za zboží ve splátkách.
3.2. Zákazník se zavazuje uhradit cenu ve výši sjednané předem, cena sjednaná je včetně všech daní a poplatků.
3.2.1 Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak.
3.3. Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen před uzavřením kupní smlouvy či smlouvy o dílo, a to v případě, když se jedná o jiné práce související s instalací dvířek.
3.4. V případě platby v hotovosti, převodem nebo kartou je kupní cena splatná při převzetí zboží v den instalace.
3.4.1.V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
3.4.2 V případě bezhotovostní platby kupující uhradí kupní cenu příslušné částky na bankovní účet prodávajícího v den dodání zboží.
3.5. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
3.5.1Úhrada kupní ceny před instalací není zálohou.
3.6. Zboží je kupujícímu dodáno:
•na adresu určenou kupujícím v objednávce v rámci České republiky
3.7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu potvrzení o platbě a zároveň online zaevidovat přijatou tržbu u správce daně. V případě technického výpadku je tuto evidenci povinen provést nejpozději do 48 hodin.
3.8. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu dodání zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
3.9. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání to znamená zabezpečit přístup do koupelny.
3.9.1. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
3.10. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit.
3.11. Pokud po podpisu kupní smlouvy či smlouvy o dílo nastane nutnost provedení jiných prací nebo dodávek, než těch, které byly předmětem smlouvy o dílo, Dodavatel je v takovém případě oprávněn jednostranně zvýšit cenu, zejména o náklady, které mu vznikly v souvislosti s provedením těchto nutných prací nebo dodávek k dokončení díla.
3.12. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího popřípadě pošle poštou na adresu do 14dnů.
3.12.1. Naše společnost používá elektronickou fakturaci.Přijetím těchto VOP souhlasíte s použitím elektronické fakturace.
3.13. Prodávající UDOOR Care s.r.o., je plátcem daně z přidané hodnoty.
3.14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY UZAVŘENÉ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM
4.1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Dodavateli nahlášením na zákaznickou linku telefonicky, e-mailem.
4.2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14dnů ode dne doručení potvrzení objednávky. Avšak nejpozději do dne instalace.
4.3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy, o poskytování Služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a i v případě pokud plnění započalo(začali přípravy k instalaci) s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy a Dodavatel před uzavřením Smlouvy o dílo poučil Kupujícího, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od Smlouvy o dílo.
4.4. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
4.5. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
5.2. Dodavatel odevzdá Zákazníkovi zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení.
5.3. Dodavatel odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal v ujednaném množství, jakosti a provedení.
5.3.1. Nejsou-li jakost a provedení ujednány plní Dodavatel v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy, jinak pro účel obvyklý.
5.4. Povinnosti z vadného plnění má prodávající nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
5.5. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 10let od převzetí.
5.6. Své právo z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího v místě instalace.
5.7. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
5.8.V případě výskytu vady může kupující Dodavateli předložit reklamaci, Dodavatel zhodnotí stav a vyřeší reklamaci dle svého uvážení.
*Odstraní vady dodáním nové věci bez vady , nebo odstraní vady opravou věci.
6. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
6.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
6.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
6.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@udoor.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
6.4. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz.“
6.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
6.6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, AUTORSKÁ PRÁVA KE ZBOŽÍ
7.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
7.2. Při uzavření Smlouvy poskytuje Zákazník osobní údaje, poskytnutí a zpracování osobních údajů Zákazníka je nezbytné pro plnění Smlouvy uzavřené mezi Zákazníkem a dodavatelem.
7.3. Poskytnutím osobních údajů Zákazník bere na vědomí zpracování a uchování osobních údajů způsobem a pro účely dle platné právní úpravy pro ochranu osobních údajů.
7.4. Zákazník bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící e-shop (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Zákazník se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící e-shop.
8. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
8.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
8.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Více informací: https://udoor.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/
9. DORUČOVÁNÍ
9.1. Za doručená se považují i oznámení, která byla adresátem odmítnuta a která nebyla doručena v úložní lhůtě, nebo která se vrátila jako nedoručitelná.
9.2. Smluvní strany si mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či na adresu elektronické pošty uvedenou kupujícím v objednávce, popř. na adresu uvedenou na webových stránkách prodávajícího.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Pokud vztah založený smlouvou o dílo obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
10.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
10.3. Kupní smlouva spolu s obchodními podmínkami může být prodávajícím archivována v elektronické podobě a není přístupná.
10.4. Kontaktní údaje prodávajícího: korespondenční adresa Nové sady 988/2 Brno PSC 602 00, adresa elektronické pošty info@udoor.cz, telefon +420 606 440 848
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Za doručená se považují i oznámení, která byla adresátem odmítnuta a která nebyla doručena v úložní lhůtě, nebo která se vrátila jako nedoručitelná.
11.2.Smluvní strany si mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či na adresu elektronické pošty uvedenou kupujícím v objednávce, popř. na adresu uvedenou na webových stránkách prodávajícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
12.3.Kupní smlouva spolu s obchodními podmínkami může být prodávajícím archivována v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Kontaktní údaje prodávajícího: korespondenční adresa Nové sady 988/2 Brno PSC 602 00, adresa elektronické pošty info@udoor.cz, telefon +420 606 440 848 dne 24.06.2024